مقالات

بازگردانی اطلاعات فلش مموری

فلش مموری

قطعاً برای شما هم پیش آمده که فایلی را از عمد یا سهواً پاک کرده و مجدد به آن نیاز پیدا کرده باشید و به دنبال روشی برای یرگرداندن و یا همان ریکاوری فایلتان باشیدو

نرم افزار های فوق العاده متعددی برای ریکاوری فایل های از دست رفته تولید شده اند که هر کدام نقاط قوت و ضعف خود را دارند و نمی توان مشخص کرد که بهترین نرم افزار در زمینه ریکاوری فلش مموری چه نرم افزاری می باشد.

نکته مهم در نرم افزارهای ریکاوری فلش مموری آن است که آنها اکثراً فایلهای پاک شده را پیدا می کنند ولی لزوماً نمی توانند تمامی اطلاعات را باز گردانند. در این مقاله به آموزش بازیابی اطلاعات فلش مموری با یک نرم افزار قوی، رایگان و به روز ، فایل هایمان را ریکاور خواهیم کرد، مهم نیست این فایل ها روی هارد اصلی یا حافظه فلش مموری شما باشد .

در ابتدا نرم افزار مورد نیاز را دانلود کنید(undelete my file)

– با استفاده از فایل دانلود شده، برنامه را نصب و اجرا کنید

– پس از اجرا خواهید دید که برنامه شامل گزینه های متنوعی است و همه در رابطه با ریکاور کردن اطلاعات مختلف کار می کنند. برای ریکاوری از یک درایو مشخص روی گزینه File Rescue کلیک کنید.
در صفحه باز شده ابتدا درایوی که می خواهید ریکاوری روی آن انجام شود را انتخاب و سپس کلید Scan را کلیک کنید.

– نرم افزار شروع به جستجوی فایل های پاک شده از این درایو می کند، این عمل ممکن است کمی طول بکشد، مخصوصاً اینکه حجم درایو انتخابی بالا باشد.

– پس از پایان اسکن تعداد فایل هایی که در این درایو پیدا شده و ممکن است قابلیت ریکاوری داشته باشد را نمایش می دهد.

– فایل هایی که می خواهید ریکاور شود را انتخاب و سپس کلید Recover را کلیک کنید.

– در این مرحله مهم باید آدرس محلی که می خواهید فایل های ریکاور شده در آن ذخیره شود را تعیین کنید، توجه داشته باشید که محل تعیین شده نباید در همان درایوی باشد که آن را ریکاور کرده ایم.

– گزینه yes را کلیک نمایید.

– در نهایت گزارش فایلهای ریکاور شده به شما نمایش داده می شود.

– این روش اسکن برای بازیابی کل یک درایو مناسب می باشد اما اگر اندازه، فرمت یا محل دقیق فایل پاک شده را می دانید بهتر است از گزینه Deleted file search استفاده کنید تا نتیجه بهتری از آن بگیرید. بازگردانی اطلاعات فلش مموری 

بازگردانی اطلاعات فلش مموری 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *