مقالات

فلش مموری های پر فروش شرکت تلاش

فلش های پرفروش

فلش مموری یکی از جدید ترین و متنوع ترین حافظه های موجود برای ذخیره فایل ها و اطلاعات از طریق کامپیوتر می باشد و به مراتب حجم آن بیشتر از سی دی و فلاپی می باشد .

امروزه فلش مموری ها به یکی از پرکاربرد ترین وسایل انسان تبدیل شده اند به طوری که هر شخص که با دنیایی دیجیتال در ارتباط باشد حتما یک فلش مموری در دست دارد. از ویژگی های فلش مموری ظرفیت بالا ، آسیب پذیری کم نسبت به ضربه ، بازیابی سریع اطلاعات نسبت به فلاپی و سی دی و همچنین جا به جایی راحت و آسان می باشد .

با توجه به محبوبیت این کالا در میان کاربران به معرفی فلش مموری های پر فروش شرکت تلاش می پردازیم .

فلش مموری HP:

مقر اصلی این مجموعه در آمریکا می باشد و در سال 1939 تأسیس شد .HP  یک شرکت چند ملیتی است که در اکثر کشور های دنیا فعالیت دارد ،شمار کارکنان این شرکت به 300 هزار نفر می رسد .

فلش مموری PNY :

این فلش مموری محصول شرکت تایوان بوده و جزء 5 برند برتر فلش مموری و قطعات جانبی کامپیوتر می باشد . که پس از خریداری سهام این شرکت توسط شرکت HP ، با هم ادغام شده اند. محبوبیت فلش مموری PNY در بین کاربران به دلیل قیمت مناسب و تنوع در طرح و رنگ و جنس می باشد.

فلش مموری Galexbit:

این فلش مموری جزء جدیدترین محصولات شرکت تلاش بوده که به دلیل قیمت مناسب و همچنین کیفیت بالای محصول کاربران زیادی را مجذوب خود کرده است.

از مدل های پر فروش و محبوب گلکس بیت میتوان به مدل Dot USB3 – Micro bit – Torch – Vintage اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *