مقالات

کارایی فراتر فلش مموری

کارایی فراتر فلش مموری

در این قسمت به ۹ کارایی فراتر فلش مموری اشاره می نماییم: 

۱– قفل کردن کامپیوتر توسط آنها

می توانید با نصب برنامه  Predator فلش مموری خود را به یک کلید برای فقل کردن و یا باز کردن کامپیوتر تبدیل نمایید به گونه ای که به کامپیوتر اتصال داشته باشد، دستیابی به آن راحت و آزاد بوده اما در صورت remove کردن آن و یا جدا کردن آن از کامپیوتر به صورت خودکار قفل شده و در صورتی که فردی بخواهد بدون مطلع کردن شما از کامپیوتر شخصیتان استفاده نماید برای او پیغام« “ACCESS DENIED” نمایان شود !

۲ – رهایی دادن سیستم از ویروس ها

از طریق نصب رایگان نرم افزار  AVG که توانایی نمایش بر روی فلش مموری وجود دارد و می توانید کامپیوترتان را که ویروس گرفته است و دیگر به آن امیدی ندارید را اسکن نموده و در صورتی که این عملیات با موفقیت انجام پذیرد کامپیوترتان جانی دوباره می گیرد !!

۳ – بازی ها و برنامه های قابل حمل (پرتابل) را اجرا نمایید

چه وسایلی را می توان نام برد که از نظر قابلیت جابه جایی سهل و آسان مورد استفاده قرار می گیرند ؟ لپ تاپ ؟ می توان تبلت یا گوشی های همراه هوشمند و پیشرفته که در حال حاضر در بازار موجود است نیز باشد ؟

احتمالا” بیشتر افراد فلش مموری هایشان را فراموش کرده باشند. از طریق این حافظه‌ها می توان بیشترین نسخه های برنامه های قابل حمل (پرتابل ها) مانند Firefox ، Chrome ، OpenOffice و … را بر روی کامپیوتر نمایش داد.

۴ – ویندوز  نصب کنید

از طریق فلش مموریتان می توانید ویندوز های جدید را بی آنکه بخواهید ویندوز حال حاضرتان را پاک کنید نصب نمایید و از آن لذت ببرید !

۵ – Linux را امتحان کنید

احتمالا” شما هم در مورد این سیستم عامل فراوان شنیده اید. سیستم عاملی متن باز که هواداران مختص خود را دارا می باشد. از طریق فلش مموری دقیقا” مانند ویندوزها می توان Linux را هم بدون ملزم به تغییرات در نسخه حال حاضر سیستمتان نصب نمایید .

۶ – فایل ها و فولدرهایتان را ایمن سازید

اگر از فلش مموری ها فقط برای حفظ و یا انتقال اطلاعات استفاده می کنید، رمزگذاری را فراموش نکنید!! با این کار تنها کسی که می تواند به اطلاعاتتان دسترسی داشته باشد خودتان هستید و اگر مموریتان گم شد خیالتان از لو رفتن اطلاعات شخصی راحت خواهد بود!!

۷ – مدیریت کامپیوتر خود را به دست بگیرید

از طریق نصب برنامه Parted Magic شما می توانید توسط فلش مموری خود فعالیت هایی مانند، بخش یا پارتیشن بندی و یا بازیابی پسورد و ….. را انجام داد.

۸ – ویندوز جدید بر روی مک بوک نصب نمایید

اگر تمایل دارید که در یک زمان دو سیستم عامل OSX و ویندوز را بر روی مک بوکتان نصب داشته باشید ، شما می توانید توسط فلش مموریتان این امر را انجام دهید!

۹ – پیشکش و هدیه ای که در دسترس می باشد

گروهی از افراد هستند که عادت دارند کارهای خود را عقب انداخته و نمی توانند زمان مناسبی برای تهیه هدیه برای عزیزانشان در نظر بگیرند و برای خرید هدیه دچار مشکل می شوند. در این مسئله نیز مجددا” فلش مموری ها می توانند به عنوان بهترین و مناسب ترین گزینه جهت پیشکش و هدیه  در دقایق پایانی و حساس باشند  !!

کارایی فراتر فلش مموری

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *