مقالات

راهنمای خرید فلش مموری

فلش مموری pny

برخی از کاربران در هنگام خرید فلش مموری فقط به شکل ظاهری آن توجه کرده و نتیجه این خرید سطحی عواقبی چون واقعی نبودن ظرفیت فلش مموری و سوختن آن پس از مدت زمان کوتاهی است.

برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی به چند نکته برای راهنمایی خرید فلش مموری اشاره  می کنیم :

  1. در وهله اول باید مشخص کنید به چه میزان فضا برای نگهداری اطلاعات نیاز دارید و به عبارتی حافظه فلش چند گیگابایتی مورد استفاده شماست؟ این موضوع روی قیمت کالا هم تاثیر دارد.
  2. مورد دیگری که در هنگام خرید باید مد نظر داشته باشید به سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات روی فلش مموری ها است .
  3. توجه به طراحی و سایز فلش با در نظر گرفتن مورد استفاده شما اهمیت دارد. برای مثال بعضی از فلش مموری ها به علت کوچک بودن با توجه به نوع کار شما احتمال گم شدن بیشتری دارند و یا اینکه به علت داشتن سایز بزرگ برای استفاده و جابه جایی دچار مشکل می شوkد . البته باید سعی کنید از خرید فلشهای بی نام و نشان خودداری کنید .
  4. مورد بعدی آن که می تواند مورد توجه قرار گیرد شرکت های سازنده و وضعیت گارانتی آنها در ایران است. با توجه به قیمت فلش مموری ها به گارانتی آنها توجه نمی شود و به همین دلیل درگیر مشکلاتی نظیر خرید حافظه های فلش قلابی با ظرفیت های غیر واقعی و … می شوند .
  5. مهم ترین هدف از خرید فلش در اختیار داشتن فایلهای ضروری است ، لذا پشتیبانی از انواع سیستم عامل ها برای کاربران از اهمیت ویژه ای برخوردار است .پس فلشی خریداری کنید که از فرمت های مورد نیازتان پشتیبانی کند.
  6. برای تشخیص اصل بودن می توانید به قیمت آن توجه کنید . فلشهای با کیفیت بهتر و سرعت بهتر دارای قیمت بالاتری هستند و فلشهای ضعیف تر قیمتهای پایین تری دارند ، برای نمونه هیچ گاه به دستفروشی که در حال فروش یک حافظه هشت گیگا بایتی هست اعتماد نکنید این حافظه های فلش معمولا دارای ظرفیت 2 تا 4 گیگا بایتی است که با دستکاری نرم افزاری ظرفیت بالایی را نشان می دهند و باعث از بین رفتن فلش و اطلاعات شما می شود.

 در این مقاله به راهنمای خرید فلش مموری پرداختیم ، برای کسب اطلاعات بیشتر با شرکت تلاش ، با شماره 88700459-021 تماس حاصل فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *